maanantai 29. elokuuta 2016

Kaikki hyvin

Heräsin huomaamaan, että blogini on ollut hyvin hiljainen jo jonkun aikaa. Olen lukenut kirjoja, vaikka en ole niistä tänne kertonutkaan. Olen pyörinyt kirjojen parissa töissä ja vapaa-ajalla, mutta niistä liikkeistä en ole täällä raportoinut.

Uusi työ on vienyt huomioni. Samaan aikaan muut harrastukset ovat olleet hyvinkin aktiivisia. Yli puolet perheemme nuorisosta on aloittanut tänä syksynä uuden koulun.

Juuri nyt yöpöytäni pursuu nenäliinoja ja upeita kirjoja. Luen Annamari Marttisen Eroa, joka on tuskallista luettavaa. Kesken on myös Chigozie Obioman Kalamiehet, jota olen lukenut totisesti pitkän kaavan kautta. Uudelleen lukupinoon pääsi ihmeen liikuttava Minä olen pamfletti
Yöpöydällä on vaikka mitä luettavaa.
Kohta alkaa syyskuu. Toivotaan, että elämä palaa uomiinsa ja blogiin tulee uusia päivityksiä.

Ei kommentteja: